Általános Szerződési Feltételek
- Az olaszbutorok.hu oldalon forgalmazott szolgáltatások és termékek ismertetése, tájékoztatója
Az Urbico Mobili Kft. webáruházában bútorokat, világítóeszközöket és egyéb lakberendezési cikkeket vásárolhat. A szerződés tárgya a honlapon (olaszbutorok.hu) található és megvásárolható valamennyi árucikk.
- A Szolgáltató
- Az olaszbutorok.hu online áruházat az Urbico Mobili Kft. üzemelteti (továbbiakban: „Szolgáltató”).
- A Szolgáltató cégneve: Urbico Mobili Kft.
- A Szolgáltató székhelye: 1204 Budapest, Nagykároly utca 34.
- Cégjegyzékszám: 01 09 997878
- Cégbejegyzés kelte: 2012. 01. 23.
- Nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
- Adószám: 23826324-2-43
- Pénzforgalmi számlaszám: Erste Bank 11600006-00000001-98921750
Ügyfélszolgálat adatai:
Telefon: +36305115506
E- mail: sales@olaszbutorok.hu
Hétfő – Péntek: 9:00-18:00
III. A szolgáltatás igénybevétele
- A megrendelések leadása az olaszbutorok.hu internetes áruházban elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a olaszbutorok.hu webcímen. A szerződés nyelve a magyar nyelv. Egyedi megrendelések leadására a Szolgáltató elérhetőségein egyeztetve van lehetőség, ebben az esetben megrendelőlapon rögzített árak és feltételek a webáruházban feltüntetett adatokat felülírják. Egyes termékek a gyártó rendelkezése alapján nem értékesíthetőek webáruházban, ezeket a termékeket megvásárolni kizárólag egyedi ajánlatkérés útján lehetséges. Azok a termékek, melyek a személyre szabhatóság, többféle választható kivitel, szín és anyag miatt egyértelmű árral nem jelölhetőek, szintén egyedi megrendeléssel vásárolhatóak meg. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató elektronikus úton küldi el a vásárlók részére. A megrendeléstől számított 48 órán belül automatikusan visszaigazolást küldünk. Amennyiben a visszaigazolás a fenti határidőben nem érkezik meg, a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól. A rendelés leadása előtt a vásárlónak lehetősége van a regisztrációkor megadott adatok módosítására a módosult adatok felülírásával és rögzítésével. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt (írásba foglalt) szerződésnek minősül, melynek tartalmát a Szolgáltató archiválja, az utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.
- Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a vásárlót erről haladéktalanul tájékoztatja és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszautalja a vásárló részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.
- A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályozást a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet és a Polgári Törvénykönyv tartalmazza.
- a) A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló a szerződéstől 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. A vásárló az elállási jogát termék vásárlása esetén a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül gyakorolhatja. Amennyiben eddig az időpontig írásbeli megerősítést (visszaigazolást) nem kapott a vásárló, elállási jogát a megerősítés kézhezvételétől számított 14 nap elteltéig gyakorolhatja. Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetén az elállási jog gyakorlására ugyanezen határidők az irányadók azzal az eltéréssel, hogy a termék kézhezvételének napja helyett a szerződéskötés napját kell figyelembe venni. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot a Szolgáltató részére a postacímre történő ajánlott küldeményként feladni. Az elállás közölhető továbbá a sales@olaszbutorok.hu e-mail címre történő elektronikus levél megküldésével is a fent hivatkozott határidőn belül. Az elállás gyakorolható a 2. számú melléklet szerinti nyilatkozat-minta felhasználásával, illetőleg az elállásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján. Az elektronikus úton megküldött elállást a Szolgáltató a megküldést követően haladéktalanul, legkésőbb 2 munkanapon belül visszaigazolja.
- b) Kézhezvételi időpont a személyes átvétel esetében a rendelés személyes átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek a bolti blokkal/számlával, illetve a futártól kapott nyugtával bizonyíthatók. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.
- c) Elállás esetén a vásárló a terméket köteles saját költségén visszaküldeni a Szolgáltató raktárának címére (1097 Budapest, Gyáli út 50.), a Szolgáltató pedig legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a visszaküldött termék(ek) vételárát. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. Termék adásvétele esetén a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a vételár visszafizetését, amíg a vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt a Szolgáltató részére visszaküldte. A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési módot alkalmazza, kivéve, ha a vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten hozzájárul.
- d) Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőség.
- e) Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.
- f) Az elállási/felmondási jogra vonatkozó további információk a jelen Általános Szerződési Feltételek a 3. számú mellékletébentalálhatók.
- A Szolgáltató szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban, a szavatossági és jótállási igények intézésére pedig a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók. Tartós fogyasztási cikkek esetében a kötelező jótállás jogszabály eltérő rendelkezése hiányában a vételár függvényében 1,2 vagy 3 év. Javítás esetén a jótállási idő újra indul.
- Hibás termékek esetében az átvételtől számított 8 napon belül van lehetőség cserét kérni, ezt követően közvetlenül a garanciális szervizhez kell fordulni. A szerviz által javíthatatlannak minősített termék esetén a Szolgáltató cserét intéz. Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat vagy elállhat a vásárlástól.
- A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A szavatosságra és a jótállásra vonatkozó további információk a jelen Általános Szerződési Feltételek 3. számú mellékletében olvashatók.
- Vásárlási és szállítási információk
A vásárló a megrendelt terméket átveheti személyesen a 1097 Bp Gyáli út 50. címen, továbbá a Szolgáltató szállít futárral.
- A szállítási díjak minden esetben egyedi kalkuláció alapján történnek melyben a bútorok mérete, súlya, a cím távolsága illetve egyéb körülmények (emelet, a teherautó méretéből adódó nehézség) irányadóak.
- Megrendeléskor a Vásárló automatikusan kap egy kalkulációt a megadott szállítási címre, amely tartalmazza:
- a szállítást
- a bútorok szakszerű összeszerelését
- a bútorok a kívánt helyre történő mozgatását
- a csomagolóanyag elszállítását
Személyes átvétel esetén a szállítási költség értelemszerűen 0 Ft.
A szállítási határidő a honlapon fel van tüntetve az adott termék oldalán. Amennyiben a szállítási idő ettől eltér, a vásárló arról pontos tájékoztatást kap.
A vásárlás menete:
A vásárlásnak nem feltétele a regisztráció. Miután a terméket kosárba rakta, a rendszer felajánlja a vásárlás folytatása vagy a tovább a pénztárhoz lehetőséget. A pénztárnál a számlázási cím megadása és a fizetési mód kiválasztása után lesz lehetőség a megrendelés leadására. A megrendelt termékről a Szolgáltató visszaigazolást küld a vásárló regisztrált e-mail címére.
Fizetési módok
A webáruházban vásárolt termékek kifizetésére az alábbi lehetőségek vannak:
- Bankkártyás fizetés. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
- Banki átutalással
Ha ezt a fizetési módot választja, kérjük a megrendelés véglegesítéséhez utalja át a számla végösszegét az alábbi bankszámlaszámra:
Cégnév: Urbico Mobili Kft
Cég székhelye: 1204 Budapest, Nagykároly utca 34.
Bank: Erste Bank
HUF Bankszámlaszám: 11600006-00000001-98921750
EUR Bankszámlaszám: HU88-11600006-00000001-98921774
Közlemény: Rendelésszám
Swift kód: GIBAHUHB
- Egyéb rendelkezések
- A Szolgáltató a webhelyet alkalomszerűen meglátogatókról azok egyedi azonosítására alkalmas adatot nem gyűjt. Az egyedi azonosításra alkalmatlan adatokat kizárólag statisztikai célból gyűjti és azokat csak összesített formában hozza nyilvánosságra. A Szolgáltató rendszere a vásárlók aktivitásáról adatokat gyűjthet, melyek nem kapcsolhatók össze a vásárlók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.
- A Szolgáltató jogosult a vásárló részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a vásárló a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a vásárló által a regisztrációkor, illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak, illetőleg helytállóak.
- A vásárló az V.2. pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a vásárló részére több hírlevelet, illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a vásárló adatait a hírlevélre feliratkozott vásárlók adatai közül.
- A Szolgáltató magára nézve kötelezőnek tekinti a Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének etikai kódexét, mely a mrsz.hu címen érhető el.
- Fogyasztói panaszügyintézés írásban, illetve telefonon történik, az sales@olaszbutorok.hu címen, valamint a +36305115506-os telefonszámon. Ügyfélkapcsolati pontunk munkanapokon 10:00-18:00 között várja azon ügyfeleit, akik előre egyeztetett időpontban szeretnék átvenni a webshopunkban leadott és bankkártyával kiegyenlített megrendeléseiket.
- Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Felügyelősége elérhetősége: cím: 1052 Budapest, Városház utca 7., postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144., telefonszám: +36 (1) 328-0185, telefax: +36 (1) 411-0116.
- Jogvita esetén az illetékes békéltető testület a Budapesti Békéltető Testület székhelye: 1016 Budapest, Krisztina körút 99. III. emelet 310., levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10., e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, telefax: +36 (1) 488-2186, telefon: +36 (1) 488-2131. Bírósági jogérvényesítés lehetőségeiről további információk a www.birosagok.hu honlapon tájékozódhat. A hazai békéltető testületek listáját és elérhetőségét itt találja. További információ a békéltető testületekről: www.bekeltetes.hu.
- A jelen Általános Szerződési Feltételek azon rendelkezéseit, amelyeket a Ptk. vagy más jogszabály így különösen a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet kizárólag a fogyasztónak minősülő személyekkel (Ptk. 8:1. (1) bekezdés 3. pont) kötött szerződésekre rendel alkalmazni, fogyasztónak nem minősülő vásárló esetében a Szolgáltató nem köteles alkalmazni.
- A jelen Általános Szerződési Feltételekhez a fogyasztónak minősülő vásárlókkal kapcsolatos egyes jogokról és kötelezettségekről való tájékoztatás céljából a következő mellékletek kapcsolódnak:
- számú melléklet: Elállási/Felmondási mintatájékoztató
- számú melléklet: Elállási/felmondási nyilatkozat
- számú melléklet: A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató